onsdag, juli 26, 2006

Sur post

Nu har jag försökt ladda upp en bild på Albin och mig från i lördags i två dagar, men det verkar vara något problem på Bloggers bild server, så det går bara inte. Trist.

Så just nu är jag mest sur på det. För blir det inte precis som jag tänkt mig så blir jag sur nuförtiden, jag antar (hoppas) att det har med graviditeten att göra och att den är i vecka 37 nu. Den har även fått mig att de senaste dagarna få de mest svullna händer och fötter man kan tänka sig, kommer nu Bara i flip-flopsen och skriva/greppa saker ger en läskig känsla i händerna. Tur att man får gå på semester på fredag.

I och för sig är det ju AC på kontoret och det är ju inte så dumt när det är plus 28 grader ute.

Återkommer när bild grejen funkar igen, nu tillbaka till mitt överlämnings dokument.

Inga kommentarer: