lördag, december 30, 2006

banan och valnöt

Att jag inte tänkt på det tidigare, det fins ju verkligen allt på internet och det borde man ju verkligen ha fattat vid det här laget. Allt. Som att jag idag hittade Dagens Muffins siten... Där verkar ju alla recept man någontsin kan tänkas behövas vad det gäller då just muffins. I och med att jag tidigare har gått och köpt stora (inte Så dyra, men ändå) på muffins fabriken, kan man ju nu baka själv i stället... Hade jag ju kunnat förrut med, visst, har bara inte tänkt på det av någon anledning.

Så vi gjorde en batch idag, jummy. Men, efter helgerna blir det slut på sockret, så vi får passa på nu då antar jag.


Fick bara lov att dela med mig av denna goda site.

Annat bra är att Otis nu, på bara tre dagars träning, sover i sin egen säng. När det är dax att sova lägger vi honom där, han gnäller lite, sen somnar han. I alla fall till framåt småtimmarna, när han då vaknar och vill äta så har jag somnat medans han gör det och när jag (och han) vaknar - är det morgon.

...och så några bonusbilder från julen i Maglehem, Skåne.


Inga kommentarer: