torsdag, juni 28, 2007

in short

Otis tredje tand är på väg.

Rekryteraren ringde igår och berättade att chefen för jobbet jag sökt på S E ska ringa i veckan, så får man väll tolka det som en bra sak, eller?!

Vi var på Otis tilldelade dagis här om dagen, det tyckte han var vädligt kul, lekte med en tjej direkt och kollade in alla grejer, glömde oss direkt. Så det kommer nog gå super, när vi nu väljer att skola in honom. Han behöver träffa andra barn!

Vi förbereder oss för att åka till Skåne på söndag.

Ellen fyller Ett helt år på lördag!

Otis och min förkyling är på väg bort.

Bajen slog sillarna igår, tyvärr var jag inte i kondition att gå och kolla, verkar ju varit underhållande!

Nu har jag telefondate med doktor Isaksson, han ska ringa mellan nio och tio - som jag har nu varannan vecka för att hålla koll på min värden, himla springande på SÖS för att ta prover.

Inga kommentarer: