söndag, juli 01, 2007

Trevlig Sommar!

Vi ska snart sätta oss i bilden för att åka till Skåne, måste bara vila lite frukost först, sovit dåligt, och man vill ju inte vara för trött och köra i en massa timmar...

Jag och Otis kommer att åka tillbaka till Stockholm den 11 igen för att jag ska vara med och glo på när flyttgubbar flyttar ut Terraplays kontor, som mitt "jag fick sparken kontrakt" säger att jag måste. Och så för att jag ska ta flera prov och gå till en docent på SÖS. Mormor kommer och hälsar på då också.

Igår firade vi att Ellen blivit ett år, och det är vekligen den magiska gå gränsen, strax innan eller runt verkar vara dagen för den färdigheten. God tårta och hamburgerfrossa bjöds det på!

Trevlig sommar! (så kan vi väll göra en gemensam insatts och hålla tummarna för bättre sommarväder!)




Inga kommentarer: