onsdag, november 22, 2006

nätshopping


När det gått över en vecka från att jag fått mail från NetonNet att kameran var på väg såg jag på postens hemsida att den visst kommit till vårat service ställe, Tempo, för en vecka sedan. Så nu har jag äntligen en bra (hoppas jag) kamera att ta bilder på Otis med...och ja, alla och allt annat.


Stövlarna som jag beställt på nätet kom idag. För sånna med stora vader som jag har, och som aldrig kunnat ha stövlar hade det knappt spelat någon roll hur de såg ut igentligen för det var sådan juste känsla att få ta på sig dom och de faktiskt passade.

Annars har sista tiden gått i lite av sjukdomens tecken, först jag förra veckan och sedan Albin denna, fast på toaletten en dag, och nu har jag gått och blivit förkyld också. Ett under att inte Otis drabbats - ännu.

1 kommentar:

Anonym sa...

Otis du ser ut att kolla in mammas nya, snygga, stövlar. jag håller med.
Kram fån mormor