torsdag, januari 18, 2007

polare


6 kommentarer:

Anonym sa...

Här sitter jag och tittar på bilder och skrattar för mig själv....
Va mysigt det är att se dom.
Kramar till båda två!

Anonym sa...

Det fina smycket kom fram idag. Tack!!!

Kramar från farmor

sara kmp sa...

Visst är de fina! (man kan även se vem av de två som nästan väger tio kilo.. :))

Det var värst vilken tid det tog då!
Men det kom fram i alla fall - det var ju bra, hoppas det passar bra! :)

Kram från oss tre!

Anonym sa...

På bild är det ju inte så stor skillnad. Otis har nog lite rundare kinder, men bara så man vill pussa på dom...
Besökte Ulla & Stens webshop, såg jättesnygga träningskläder.

Anonym sa...

NEW handmade Zhocolat finns nu i webshopen.

Skicka bilder på ditt sydda bytaomkit och ge mig pris så skall jag se om intresse finnes för beställningar.

pussa på Otis goa kinder från mig

kramar till er alla.
Farmor Ulla

sara kmp sa...

Då ska jag sy ihop en i en annan färg också så att det finns i alla fall något alternativ. Bilder kommer asap.

Pris ja, va svårt, ska fundera på vad man kan tänkas ta för dem, vad tror ni?