torsdag, mars 08, 2007

tidig morgon

Otis envisas med att gå upp så tidigt, här är vi i morse, Albin gick upp först, sen jag, så hann Otis bli trött för morgon vilan också och då fick Albin sova innan jag åkte till jobbet. Det gjorde jag lite senare än vanligt, var inte där förrens kvart över nio, men eftersom halva styrkan på kontoret, minst, är hemma sjuka, så kollade jag mailen hemma och bråskade Inte. Otis börjar friskna till i alla fall, vilket är skönt, så jag hoppa jag inte blir smittad av det som går på kontoret.

Nä, nu ska jag åka hem, så ska vi laga pannkakor!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin bild! Otis ser så otroligt gosig ut - och cool med sitt sneda leende! :D

Anonym sa...

Jättefin bild, nis ser gosiga ut båda två.
Kramar och trevlig helg!

Anna-Kari sa...

Vilken supersnygg mamma du har Otis!
(Du ar sa klart ocksa valdigt sot!)