lördag, november 29, 2008

vinter kom & gick





Sedan jag skrev senast så blev det vinter och sedan vår igen. Gick himla snabbt.
Så har jag jobbat i två veckor medans Otis och Dina varit sjuka sista veckan.
Och så har Dina lärt sig ställa sig upp utan stöd.

Saker kan gå så himla snabbt och gör det.
Som november, bara två bloggar på en månad, dåligt, har bara hänt en gång tidigare i alla fall ser jag.

Ganska skönt att jobba och alla är där nu i vårat team, vilket gör det roligare. När jag jobbade för ett år sedan var ju hälften pappalediga eller ute och reste mest hela tiden.

Idag har Otis och jag julpyntat, dvs en julstjärna, två tomtar och en adventsljusstake åkte fram, sen har vi inget mera pynt.
Får se om det blir en julgran i år.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Även om jag träffat er mer än vanligt i november så kollar jag varje dag om det är nåt nytt här på bloggen.
Dina ser stadig ut i sina små röda skor.
Kramar

Anonym sa...

Tittade in för att säga HEJ och för att ni skall pussa på Otis Dina från mig.
Kramar/Farmor